Kolesarske poti

kolesarske poti

Kolesarske poti – Vinodol

Področje Novega Vinodolskega ima več kot 300 km urejenih kolesarskih poti, ki se raztezajo na področju od morske obale, preko Vinodolske doline, do planinskih področij Gorskega Kotarja.

Kolesarske poti so speljane daleč od glavnih prometnic. Idealne so za rekreativce in tudi za treninge tekmovalnih ekip in tekmovanja v gorskem in cestnem kolesarjenju.

Kolesarske poti so opisane v  brošuri in karti kolesarskih poti, ki jo lahko dobite v večini turistično informativnih centov.Opisano je šest kolesarskih poti na področju ‘Riviere Crikvenica’, Novega Vinodolskega in Vinodola. Kolesarske poti so označene z barvami, razlikujejo se po težavnostni stopnji, dolžini poti in po višini vzponov.

Najlažja je rekreativna Modra pot, dolga 38 kilometrov z najvišjo točko na 250 metrov nadmorske višine.

Zelena, oz. Športna pot je z vzponom na 912 metrov nadmorske višine tudi najtežja. Dolga je 74 kilometrov

Rjava pot je krožna, dolga je 50 kilometrov. Začne in konča se v Novem Vinodolskem.

Karminska pot, imenovana tudi pot lilij, je dolga 44 kilometrov. Navdušuje  s prekrasnim panoramskim razgledom z vrhov Velike Kapele na morje, obalo, otoke Cres, Krk in Lošinj, na Istro in na planino Velebit. Tik ob poti je rastišče zaščitene kranjske lilije.

Vijolična pot, oziroma pot vijolic je dolga 56 kilometrov.

Rumena pot, imenovana tudi razgledna pot je dolga 48 kilometrov.

Vse kolesarske poti so speljane po prekrasnem in nedotaknjenem naravnem okolju Vinodola in njegovega gozdnega zaledja. Vse to je zagotovilo, da bo lahko vsak kolesar, ne glede na to, katero pot bo izbral, užival v vožnji po tej čudoviti pokrajini.

Kolesarske poti – modra, oz. rekreativna pot

Modra pot se začne v Novem Vinodolskem, kjer se začne blag vzpon skozi vinodolsko dolino do Bribirja (5 km) od kjer nadaljujemo do Grižan. Iz Grižan se spustimo do Triblja (15 km), kjer zavijemo desno in nadaljujemo do Drivenika (18 km). V Driveniku se izplača povzpeti do starega gradu, ki je lepa razgledna točka. Iz Drivenika se vrnemo do Triblja, kjer zavijemo desno proti Crikvenici (28 km). V Crikvenici zavijemo levo proti Selcu (31 km). Na izhodu iz Selc zaviemo levo proti Bribirju. Na sedlu Barbara (33 km) zavijemo desno in se spustimo skozi bribirsko in novljansko polje do Novga Vinodolskega (38 km).

V Crikvenici lahko zavijemo tudi desno proti Dramlju, Kačjaku in Jadranovu od koder se vrnemo do Crikvenice in nadaljujemo po že prej opisani poti do Selc, Bribirja in Novega Vinodolskega.

Kolesarske poti – zelena, oz. športna pot

Zelena pot se začne v Novem Vinodolskem, od koder se vzpnemo do Batera, do katerega nas čaka konstanten 6% vzpon, dolg deset kilometrov, ki se nadaljuje do Pletenog še naslednje tri kilometre, kjer pot zavije v levo proti Ravnu in po treh kilometrih lepe asfaltne ceste po makadamu do Ravna (21 km). po asfaltni cesti nadaljujemo do Stupa (24 km, 912 metrov nadmorske višine). Po Stupu zavijemo levo na makadam in se spustimo do Križišča (51 km), kjer zavijemo levo in nadaljujemo skozi vinodolsko dolino do Drivenika (56 km), nato ob jezeru do Triblja (59 km). V triblju pri zgradbi elektrarne zavijemo levo in se vzpnemo do Grižan (64 km), nadaljujemo do Bribirja (69 km) in Novega Vinodolskega (74 km).

Kolesarske poti – rjava, oz. krožna pot

Rjava pot se začne v Novem Vinodolskem, od kjer vodi konstantno navzgor do Brz (16 km) in Banskih vrat (20 km, 925 metrov nadmorske višine), kjer zavije levo na asfaltno gozdno cesto in vodi skozi gozd do Ravna (38 km). Pri gostilni zavije levo in po 700 metrih zavije levo na makadamsko cesto, vodi do Bušišta (31 km), zavije desno pri Bukovdolu (37 km) in Žestilcu (41 km). Po Žestilcu se po asfaltni cesti spusti do Bribirja, kjer zavije desno do Novega Vinodolskega (50 km).

Kolesarske poti – karminska, oz. pot lilij

Karminska pot se začne v Novem Vinodolskem, nadaljuje se po konstantnem vzponu do Batera (10 km) in naprej do Brez (16 km). 500 metrov iz Brez zavijemo desno na asfaltno gozdno cesto nad zaselkom Bulići (19 km, 900 metrov nadmorske višine). Nato zavijemo desno na makadamsko cesto do Luke Krmpotske (27 km). Pri spomeniku zavije desno in se spusti po cesti do Klenovice (36 km), zavije desno in vodi do Povil (41 km) in Novega Vinodolskega (44 km). Ob poti lahko vidimo rastišče zaščitene ‘kranjske’ lilije.

Kolesarske poti – vijolična, oz. pot vijolic

Pot vijolic se začne v Novem Vinodolskem, kjer se nadaljuje po asfaltni cesti s konstantnim vzponom do Batera. Po devetih kilometrih zavije desno po makadamu naslednjih osem kilometrov. Na križišču zavije desno in vodi po asfaltni cesti dva kilometra do vasi Bile (19 km). Nadaljuje se sedem kilometrov po makadamu do križišča z asfaltno cesto v Zagrabenu (26 km). Zavije levo do Podbila (30 km) po 8 % vzponu. V Podbilu pri cerkvi zavije levo do Alana (34 km), kjer po 1500 metrih zavije levo  in se po 500 metrih asfaltna ceste nadaljuje po 700 metrih makadama in potm spet po asfaltni cesti do Podmelnika (38 km), kjer zavije desno v smeri Batera po asfaltni cesti dva kilometra. Nadaljuje se še štiri kilometre po makadamu do Novega Vinodolskega (56 km).

Kolesarske poti – rumena pot, oz. razgledna pot

Rumena pot se začne v Novem Vinodolskem, od kjer se konstantno vzpenja do Batera in Breze (16 km). 500 metrov od Breze zavije desno na asfaltirano gozdno cesto nad Bulići, kjer zavije desno na makadamsko cesto do Luke Krmpotske (27 km). Pri križišču in spomeniku zavije desno in se spusti do Podmelnika (31 km), zavije desno in nadaljuje po asfaltni cesti do Drsnika (34 km), zavije na cesto proti Baterju (39 km) in se spusti v Novi Vinodolski (48 km).

Kolesarske poti – informacije

Kolesarski klub Crikvenica

Kotorska ulica 15

51260 Crikvenica

Kolesarske poti – licencirani kolesarki vodiči

Na razpolago imate dva licencirana kolesarska vodiča:

Alen Tomašev, email: alen.tomasev@yahoo.com, mob.: +385 95 577 01 51

Marko Jerković, email: jerko_1990@hotmail.com, mob.: +385 95 368 57 15

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja